• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • elektromos berendezések

A keresés eredménye

Elektromos berendezések - Import export

Gyártó/termelő

Svájc

Rendszer hadihajók demagnetizálására és az azt követő mágneses felmérésre egy mólóra telepített mágneses demagnetizáló és felmérő berendezésen, azzal a különleges tulajdonsággal, hogy a hajó a teljes kezelési folyamat alatt mozdulatlanul áll. A haditengerészeti hajók kezelése és mágneses mérése az alacsony költségekkel és a területgazdaságossággal kombinálva egy olyan termékcsaládhoz vezet, amely egyesíti az ODMR és a CDMR előnyeit, ahol a rendszer minden egységét függőlegesen telepítik egy alacsony mágneses mólóra vagy mólóra. Az STL ezt az elképzelést fejlesztette tovább, és létrehozta a Half-Space Deperming Range (HDMR) elnevezésű rendszert, amely költség- és időhatékony, optimális haszon-költség arányú mentesítési és mérési folyamatokat biztosít a haditengerészet hajói számára. A fenti vázlat a HDMR-t ábrázolja, amely a szimulációt és a mentesítési tekercsrendszert kombinálja egy meglévő mólóra integrálva.

Árajánlat kérése

Kína

(1) Kabinet távolság vezeték nélküli technológia index: Működési frekvencia: 470 ~ 510 MHz átviteli teljesítmény: ≤10mW (10dBm) fogadó érzékenység: ≥ -90dBm Kommunikációs sebesség: 250kbps Kommunikációs távolság: ≥100m Hálózati topológia: csillag alak irány: omnidirection (2) vezeték nélküli kommunikációs technológia index: Hálózati hozzáférés: Támogatja a vezeték nélküli DDN (APN) / VPDN-t Hálózati hitelesítés: Support CHAP, PAP tanúsítás Hálózati szabvány: GPRS / EDGE támogatás: 900/1800 MHz; Támogatás WCDMA / HSPA: 900 / 2100MHz UIM / SIM kártya: 3V, fiókos ülés telepítés (3) GPS idő modul: antenna nyereség: 26 ~ 28dB Első indítási idő: 35S Újraindítási idő: 15 Időzítési pontosság: 1us

Árajánlat kérése

Amerikai Egyesült Államok

A Europages által hitelesítve

Szerződéses gyártás a SEACOMP által Elektronikai gyártási szolgáltatásainkkal eljuttathatja koncepcióját a fizikai termékig. Vegye igénybe mérnöki csapatunkat, hogy tervét tömeggyártásra kész állapotba hozza, vagy bízza ránk tökéletesen megtervezett termékét, és építse meg méretarányosan. Segítünk az otthoni automatizálás, az ipari vezérlés, a fogyasztói termékek és az orvosi eszközök elektronikai eszközeinek piacra dobásában. A gyártás a teljes egészében saját tulajdonú, ISO 13485 tanúsítvánnyal rendelkező kínai üzemünkben történik. Gyártási kapacitásaink a következők: - PCB összeszerelés, felületszerelés (SMT), átmenő lyukak összeszerelése. - Hullámforrasztás - Reflow forrasztás - Műanyag fröccsöntés (függőleges és vízszintes) - Ultrahangos hegesztés - Kábelek összeszerelése és átömlesztése A termék kész összeszerelését is biztosítjuk, mielőtt az a világ bármely pontjára elszállítanánk: - Lézeres jelölés - Tamponos nyomtatás - UV tinta kikeményítés - Címkenyomtatás - UV fénymérés - Dobozépítés összeszerelése - Tömeges vagy kiskereskedelmi csomagolás - Raktározás Lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni.

Árajánlat kérése

Franciaország

A Europages által hitelesítve

Akkumulátorok és átalakítók tervezése és szállítása professzionális vagy szabadidős tengeri felszerelésekhez. A FORKLIFT ENERGIE 15 éves ipari tapasztalatát az Ön szolgálatába állítja, legyen szó akár a hősugárzó pályás berendezések elektromos áramra való visszaalakításáról, akár nehéz vagy könnyű elektromos járművéhez illeszkedő akkumulátorcsomag tervezéséről, akár a munkahajó vagy szabadidős hajó tevékenységével kompatibilis ipari lítium akkumulátor kiválasztására vonatkozó tanácsadásról. Akkumulátoros energiatároló rendszerek tervezése és integrálása, Támogatás a humán, technológiai, funkcionális, fenntartható és pénzügyi szempontokat figyelembe vevő megoldások kiválasztásában. Minden szakaszban felhívjuk a figyelmet a javasolt technológia előnyeire és hátrányaira

Árajánlat kérése

Franciaország

A Europages által hitelesítve

A FORKLIFT ENERGIE együtt dolgozik Önnel ipari berendezései (AGV-k - targoncák - speciális mobil emelőgépek) fedélzeti áramellátásán, és az Ön igényeinek leginkább megfelelő berendezések - akkumulátorok, vezérlők, átalakítók, hajtások és innovatív berendezések - meghatározásában. A FORKLIFT segít Önnek abban, hogy elektromos berendezéseit az ólomakkumulátorokról az LFP lítiumtechnológiára váltsa át. Garantált biztonság: A lítium akkumulátorok többé nem igényelnek töltőhelyiségeket, nem bocsátanak ki robbanásveszélyes vagy maró gázokat, és nem jelentenek veszélyt az Ön személyzetére vagy létesítményeire. Optimalizált jövedelmezőség: alacsonyabb energiafogyasztás, karbantartási költségek megszűnése... Az Ön műszaki és környezetvédelmi korlátai a mi korlátaink. Autonómia és biztonság az Ön csapatai számára: A lítium akkumulátorok hosszabb élettartama segít javítani a munkakörülményeket és megóvni a csapatokat a mozgásszervi megbetegedésektől (MSD).

Árajánlat kérése

Hasonló termékeket értékesít vagy gyárt?

Regisztráljon az europages oldalakra és hivatkozzon termékeire

Hozzá a cégemet

Franciaország

A Europages által hitelesítve

A GSE termikus berendezéseinek elektromosra történő utólagos átalakítása és az ólom akkumulátorral felszerelt berendezések LITHIUM technológiára történő átállítása. A FORKLIFT ENERGIE 15 éves ipari tapasztalatát az Ön szolgálatába állítja, legyen szó akár a termikus futóművek elektromosra történő átmotorizálásáról, akár a nehéz vagy könnyű elektromos járművéhez igazított akkumulátorcsomag tanulmányozásáról, akár a munkahajó vagy tengerészeti szabadidős hajó tevékenységével kompatibilis ipari lítium akkumulátor kiválasztására vonatkozó tanácsadásról. Akkumulátoros energiatároló rendszerek tervezése és integrálása, Támogatás a humán, technológiai, funkcionális, fenntartható és pénzügyi szempontokat figyelembe vevő megoldások kiválasztásában. Minden szakaszban felhívjuk a figyelmet a javasolt technológia előnyeire és hátrányaira

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 3 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Galleon Race pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyeket radiális karok (sweepek) kötnek össze a központi forgórésszel. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. A járgányt 1, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor mozgatja.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 5 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Waltzer egy kör alakú hullámos pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely hosszú rudakon és radiális kötőrudakon keresztül kapcsolódik a központi testhez. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A padló alumíniumlemezekből áll, és 7 független gondolával rendelkezik, amelyek a teljes padló hullámzó forgását kihasználva önmagukban forognak a menet során. Minden gondolát pneumatikus fékkel szereltek fel, hogy az utasok biztonságosan fel- és le tudjanak szállni. Az összes elektromos és pneumatikus berendezést a pálya közepén szerelik össze, ahol a központi rotor van rögzítve. A körhinta központja egy négyzet alakú szerkezetből áll, amelyet az alaphoz kell csavarozni. A kocsik karosszériája üvegszálas anyagból készül. A hullámvasút 7 váltóáramú, önfékező hajtóműmotor segítségével mozog, amelyeket egy frekvenciavezérlő vezérel.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális karokkal (söprőkarokkal) kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsik a centrifugális erő hatására a menet közbeni forgás során kilengenek. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve Az elektronikusan működtetett világítás kabócákból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból (2. osztály) készül, a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból. A kocsi egy, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóműves motorok segítségével mozog.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely a központi test négyzet alakú szerkezetéhez kapcsolódik, amely a központi forgórészt hordozza, és amely az összes elektromos és pneumatikus berendezést tartalmazza. A teljes szerkezet tűzihorganyzott, kivéve a központi rotor és a radiális karok kivételével. A kocsikat megközelítő lábtáblák csúszásgátló alumínium taposólemezből állnak. A lábtáblák külső kerülete mentén kerítések vannak elhelyezve (rozsdamentes acél). Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. Tizenhat kocsi fut a sín mentén, amelyek radiális karok (sweepek) segítségével kapcsolódnak egy központi rotorhoz. A kocsik forgás közben a centrifugális erő hatására kilengenek, és a be- és kirakodáskor pneumatikus működtetésű fék stabilizálja őket. A kocsik mozgását egy frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor végzi.

Árajánlat kérése