Rendszer hadihajók demagnetizálására és az azt követő mágneses felmérésre egy mólóra telepített mágneses demagnetizáló és felmérő berendezésen, azzal a különleges tulajdonsággal, hogy a hajó a teljes kezelési folyamat alatt mozdulatlanul áll. A haditengerészeti hajók kezelése és mágneses mérése az alacsony költségekkel és a területgazdaságossággal kombinálva egy olyan termékcsaládhoz vezet, amely egyesíti az ODMR és a CDMR előnyeit, ahol a rendszer minden egységét függőlegesen telepítik egy alacsony mágneses mólóra vagy mólóra. Az STL ezt az elképzelést fejlesztette tovább, és létrehozta a Half-Space Deperming Range (HDMR) elnevezésű rendszert, amely költség- és időhatékony, optimális haszon-költség arányú mentesítési és mérési folyamatokat biztosít a haditengerészet hajói számára. A fenti vázlat a HDMR-t ábrázolja, amely a szimulációt és a mentesítési tekercsrendszert kombinálja egy meglévő mólóra integrálva.
Amerikai Egyesült Államok
Szerződéses gyártás a SEACOMP által Elektronikai gyártási szolgáltatásainkkal eljuttathatja koncepcióját a fizikai termékig. Vegye igénybe mérnöki csapatunkat, hogy tervét tömeggyártásra kész állapotba hozza, vagy bízza ránk tökéletesen megtervezett termékét, és építse meg méretarányosan. Segítünk az otthoni automatizálás, az ipari vezérlés, a fogyasztói termékek és az orvosi eszközök elektronikai eszközeinek piacra dobásában. A gyártás a teljes egészében saját tulajdonú, ISO 13485 tanúsítvánnyal rendelkező kínai üzemünkben történik. Gyártási kapacitásaink a következők: - PCB összeszerelés, felületszerelés (SMT), átmenő lyukak összeszerelése. - Hullámforrasztás - Reflow forrasztás - Műanyag fröccsöntés (függőleges és vízszintes) - Ultrahangos hegesztés - Kábelek összeszerelése és átömlesztése A termék kész összeszerelését is biztosítjuk, mielőtt az a világ bármely pontjára elszállítanánk: - Lézeres jelölés - Tamponos nyomtatás - UV tinta kikeményítés - Címkenyomtatás - UV fénymérés - Dobozépítés összeszerelése - Tömeges vagy kiskereskedelmi csomagolás - Raktározás Lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni.
Árajánlat kéréseFranciaország
Akkumulátorok és átalakítók tervezése és szállítása professzionális vagy szabadidős tengeri felszerelésekhez. A FORKLIFT ENERGIE 15 éves ipari tapasztalatát az Ön szolgálatába állítja, legyen szó akár a hősugárzó pályás berendezések elektromos áramra való visszaalakításáról, akár nehéz vagy könnyű elektromos járművéhez illeszkedő akkumulátorcsomag tervezéséről, akár a munkahajó vagy szabadidős hajó tevékenységével kompatibilis ipari lítium akkumulátor kiválasztására vonatkozó tanácsadásról. Akkumulátoros energiatároló rendszerek tervezése és integrálása, Támogatás a humán, technológiai, funkcionális, fenntartható és pénzügyi szempontokat figyelembe vevő megoldások kiválasztásában. Minden szakaszban felhívjuk a figyelmet a javasolt technológia előnyeire és hátrányaira
Árajánlat kéréseOlaszország
A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 3 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.
Árajánlat kéréseOlaszország
A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 5 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.
Árajánlat kéréseHozzon létre egy kérelmet, és több árajánlatot fog kapni ellenőrzött beszállítóktól.