• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • elektromos berendezés

A keresés eredménye

Elektromos berendezés - Import export

Svájc

Rendszer hadihajók demagnetizálására és az azt követő mágneses felmérésre egy mólóra telepített mágneses demagnetizáló és felmérő berendezésen, azzal a különleges tulajdonsággal, hogy a hajó a teljes kezelési folyamat alatt mozdulatlanul áll. A haditengerészeti hajók kezelése és mágneses mérése az alacsony költségekkel és a területgazdaságossággal kombinálva egy olyan termékcsaládhoz vezet, amely egyesíti az ODMR és a CDMR előnyeit, ahol a rendszer minden egységét függőlegesen telepítik egy alacsony mágneses mólóra vagy mólóra. Az STL ezt az elképzelést fejlesztette tovább, és létrehozta a Half-Space Deperming Range (HDMR) elnevezésű rendszert, amely költség- és időhatékony, optimális haszon-költség arányú mentesítési és mérési folyamatokat biztosít a haditengerészet hajói számára. A fenti vázlat a HDMR-t ábrázolja, amely a szimulációt és a mentesítési tekercsrendszert kombinálja egy meglévő mólóra integrálva.

Árajánlat kérése

Magyarország

Asztali és irodai számológépek, zsebszámológépek, tudományos számológépek és szalagos nyomtatós számológépek. Casio számológépek szinte minden típusa, Truly és Citizen számológépek széles választékban. Sharp és Rebell számológépek egyes típusai

Árajánlat kérése

Kína

(1) Kabinet távolság vezeték nélküli technológia index: Működési frekvencia: 470 ~ 510 MHz átviteli teljesítmény: ≤10mW (10dBm) fogadó érzékenység: ≥ -90dBm Kommunikációs sebesség: 250kbps Kommunikációs távolság: ≥100m Hálózati topológia: csillag alak irány: omnidirection (2) vezeték nélküli kommunikációs technológia index: Hálózati hozzáférés: Támogatja a vezeték nélküli DDN (APN) / VPDN-t Hálózati hitelesítés: Support CHAP, PAP tanúsítás Hálózati szabvány: GPRS / EDGE támogatás: 900/1800 MHz; Támogatás WCDMA / HSPA: 900 / 2100MHz UIM / SIM kártya: 3V, fiókos ülés telepítés (3) GPS idő modul: antenna nyereség: 26 ~ 28dB Első indítási idő: 35S Újraindítási idő: 15 Időzítési pontosság: 1us

Árajánlat kérése

Amerikai Egyesült Államok

A Europages által hitelesítve

Szerződéses gyártás a SEACOMP által Elektronikai gyártási szolgáltatásainkkal eljuttathatja koncepcióját a fizikai termékig. Vegye igénybe mérnöki csapatunkat, hogy tervét tömeggyártásra kész állapotba hozza, vagy bízza ránk tökéletesen megtervezett termékét, és építse meg méretarányosan. Segítünk az otthoni automatizálás, az ipari vezérlés, a fogyasztói termékek és az orvosi eszközök elektronikai eszközeinek piacra dobásában. A gyártás a teljes egészében saját tulajdonú, ISO 13485 tanúsítvánnyal rendelkező kínai üzemünkben történik. Gyártási kapacitásaink a következők: - PCB összeszerelés, felületszerelés (SMT), átmenő lyukak összeszerelése. - Hullámforrasztás - Reflow forrasztás - Műanyag fröccsöntés (függőleges és vízszintes) - Ultrahangos hegesztés - Kábelek összeszerelése és átömlesztése A termék kész összeszerelését is biztosítjuk, mielőtt az a világ bármely pontjára elszállítanánk: - Lézeres jelölés - Tamponos nyomtatás - UV tinta kikeményítés - Címkenyomtatás - UV fénymérés - Dobozépítés összeszerelése - Tömeges vagy kiskereskedelmi csomagolás - Raktározás Lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni.

Árajánlat kérése

Franciaország

A Europages által hitelesítve

Akkumulátorok és átalakítók tervezése és szállítása professzionális vagy szabadidős tengeri felszerelésekhez. A FORKLIFT ENERGIE 15 éves ipari tapasztalatát az Ön szolgálatába állítja, legyen szó akár a hősugárzó pályás berendezések elektromos áramra való visszaalakításáról, akár nehéz vagy könnyű elektromos járművéhez illeszkedő akkumulátorcsomag tervezéséről, akár a munkahajó vagy szabadidős hajó tevékenységével kompatibilis ipari lítium akkumulátor kiválasztására vonatkozó tanácsadásról. Akkumulátoros energiatároló rendszerek tervezése és integrálása, Támogatás a humán, technológiai, funkcionális, fenntartható és pénzügyi szempontokat figyelembe vevő megoldások kiválasztásában. Minden szakaszban felhívjuk a figyelmet a javasolt technológia előnyeire és hátrányaira

Árajánlat kérése

Hasonló termékeket értékesít vagy gyárt?

Regisztráljon az europages oldalakra és hivatkozzon termékeire

Hozzá a cégemet

Franciaország

A Europages által hitelesítve

Lítium akkumulátorok tervezése és szállítása az Ön Golfcart - nehéz négykerekű (L7e típus) vagy könnyű járművéhez. Akár a termálpályás berendezések elektromos üzemmódban történő újramotorizálására, akár a nehéz vagy könnyű elektromos járművéhez igazított akkumulátorcsomag tanulmányozására, akár az ipari lítium akkumulátorok kiválasztására vonatkozó tanácsadásra van szüksége, a FORKLIFT ENERGIE 15 éves ipari tapasztalatát az Ön szolgálatába állítja. Akkumulátoros energiatároló rendszerek tervezése és integrálása, Támogatás a humán, technológiai, funkcionális, fenntartható és pénzügyi szempontokat figyelembe vevő megoldások kiválasztásában. Minden szakaszban felhívjuk a figyelmet a javasolt technológia előnyeire és hátrányaira

Árajánlat kérése

Franciaország

A Europages által hitelesítve

A GSE termikus berendezéseinek elektromosra történő utólagos átalakítása és az ólom akkumulátorral felszerelt berendezések LITHIUM technológiára történő átállítása. A FORKLIFT ENERGIE 15 éves ipari tapasztalatát az Ön szolgálatába állítja, legyen szó akár a termikus futóművek elektromosra történő átmotorizálásáról, akár a nehéz vagy könnyű elektromos járművéhez igazított akkumulátorcsomag tanulmányozásáról, akár a munkahajó vagy tengerészeti szabadidős hajó tevékenységével kompatibilis ipari lítium akkumulátor kiválasztására vonatkozó tanácsadásról. Akkumulátoros energiatároló rendszerek tervezése és integrálása, Támogatás a humán, technológiai, funkcionális, fenntartható és pénzügyi szempontokat figyelembe vevő megoldások kiválasztásában. Minden szakaszban felhívjuk a figyelmet a javasolt technológia előnyeire és hátrányaira

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 3 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Galleon Race pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyeket radiális karok (sweepek) kötnek össze a központi forgórésszel. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. A járgányt 1, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor mozgatja.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 5 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Waltzer egy kör alakú hullámos pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely hosszú rudakon és radiális kötőrudakon keresztül kapcsolódik a központi testhez. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A padló alumíniumlemezekből áll, és 7 független gondolával rendelkezik, amelyek a teljes padló hullámzó forgását kihasználva önmagukban forognak a menet során. Minden gondolát pneumatikus fékkel szereltek fel, hogy az utasok biztonságosan fel- és le tudjanak szállni. Az összes elektromos és pneumatikus berendezést a pálya közepén szerelik össze, ahol a központi rotor van rögzítve. A körhinta központja egy négyzet alakú szerkezetből áll, amelyet az alaphoz kell csavarozni. A kocsik karosszériája üvegszálas anyagból készül. A hullámvasút 7 váltóáramú, önfékező hajtóműmotor segítségével mozog, amelyeket egy frekvenciavezérlő vezérel.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális karokkal (söprőkarokkal) kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsik a centrifugális erő hatására a menet közbeni forgás során kilengenek. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve Az elektronikusan működtetett világítás kabócákból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból (2. osztály) készül, a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból. A kocsi egy, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóműves motorok segítségével mozog.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely a központi test négyzet alakú szerkezetéhez kapcsolódik, amely a központi forgórészt hordozza, és amely az összes elektromos és pneumatikus berendezést tartalmazza. A teljes szerkezet tűzihorganyzott, kivéve a központi rotor és a radiális karok kivételével. A kocsikat megközelítő lábtáblák csúszásgátló alumínium taposólemezből állnak. A lábtáblák külső kerülete mentén kerítések vannak elhelyezve (rozsdamentes acél). Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. Tizenhat kocsi fut a sín mentén, amelyek radiális karok (sweepek) segítségével kapcsolódnak egy központi rotorhoz. A kocsik forgás közben a centrifugális erő hatására kilengenek, és a be- és kirakodáskor pneumatikus működtetésű fék stabilizálja őket. A kocsik mozgását egy frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor végzi.

Árajánlat kérése