• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • szórakozási szolgáltatások

A keresés eredménye

Szórakozási szolgáltatások - Import export

Olaszország

Olaszország

A Europages által hitelesítve

Egyfedelű lovak Merry-go-Round a 18. századi divat szerint. A körhinta egy tűzihorganyzott forgószerkezetből áll, amelyet egy központi oszlop tart, és kézzel díszített üvegszálas panelek borítanak, amelyekre világítás van rögzítve. A padlószerkezetet a tetőre függesztett rudakkal függesztik fel a talajról, a padlófelület pedig átlátszó bevonatú tömör keményfa lapokból áll. A hajtóegység a központi oszlopra szerelt és elektronikusan vezérelt váltóáramú, önfékező hajtóműves motorból áll. Az ugráló lovakat és a hintaszekeret a mennyezeten elhelyezett golyóscsapágyazott forgattyús tengelyek mozgatják.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

Egyfedelű lovak Merry-go-Round a 18. századi divat szerint. A körhinta egy tűzihorganyzott forgószerkezetből áll, amelyet egy központi oszlop tart, és kézzel díszített üvegszálas panelek borítanak, amelyekre világítás van rögzítve. A padlószerkezetet a tetőre függesztett rudakkal függesztik fel a talajról, a padlófelület pedig átlátszó bevonatú tömör keményfa lapokból áll. A hajtóegység a központi oszlopra szerelt és elektronikusan vezérelt váltóáramú, önfékező hajtóműves motorból áll. Az ugráló lovakat és a hintaszekeret a mennyezeten elhelyezett golyóscsapágyazott forgattyús tengelyek mozgatják.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az Ali kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítókkal szerelték fel, amelyeket kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon házi szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 40-70 Volt változó feszültséggel működik Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Waltzer egy kör alakú hullámos pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely hosszú rudakon és radiális kötőrudakon keresztül kapcsolódik a központi testhez. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A padló alumíniumlemezekből áll, és 7 független gondolával rendelkezik, amelyek a teljes padló hullámzó forgását kihasználva önmagukban forognak a menet során. Minden gondolát pneumatikus fékkel szereltek fel, hogy az utasok biztonságosan fel- és le tudjanak szállni. Az összes elektromos és pneumatikus berendezést a pálya közepén szerelik össze, ahol a központi rotor van rögzítve. A körhinta központja egy négyzet alakú szerkezetből áll, amelyet az alaphoz kell csavarozni. A kocsik karosszériája üvegszálas anyagból készül. A hullámvasút 7 váltóáramú, önfékező hajtóműmotor segítségével mozog, amelyeket egy frekvenciavezérlő vezérel.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális karokkal (söprőkarokkal) kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsik a centrifugális erő hatására a menet közbeni forgás során kilengenek. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve Az elektronikusan működtetett világítás kabócákból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból (2. osztály) készül, a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból. A kocsi egy, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóműves motorok segítségével mozog.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely a központi test négyzet alakú szerkezetéhez kapcsolódik, amely a központi forgórészt hordozza, és amely az összes elektromos és pneumatikus berendezést tartalmazza. A teljes szerkezet tűzihorganyzott, kivéve a központi rotor és a radiális karok kivételével. A kocsikat megközelítő lábtáblák csúszásgátló alumínium taposólemezből állnak. A lábtáblák külső kerülete mentén kerítések vannak elhelyezve (rozsdamentes acél). Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. Tizenhat kocsi fut a sín mentén, amelyek radiális karok (sweepek) segítségével kapcsolódnak egy központi rotorhoz. A kocsik forgás közben a centrifugális erő hatására kilengenek, és a be- és kirakodáskor pneumatikus működtetésű fék stabilizálja őket. A kocsik mozgását egy frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor végzi.

Árajánlat kérése

Hasonló termékeket értékesít vagy gyárt?

Regisztráljon az europages oldalakra és hivatkozzon termékeire

Hozzá a cégemet
Szűrök

A keresés eredménye

Szórakozási szolgáltatások - Import export

Találatok száma

6 Termék

Vállalattipus