• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • elektromos berendezések

A keresés eredménye

Elektromos berendezések - Import export

Olaszország

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 3 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Galleon Race pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyeket radiális karok (sweepek) kötnek össze a központi forgórésszel. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. A járgányt 1, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor mozgatja.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 5 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Waltzer egy kör alakú hullámos pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely hosszú rudakon és radiális kötőrudakon keresztül kapcsolódik a központi testhez. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A padló alumíniumlemezekből áll, és 7 független gondolával rendelkezik, amelyek a teljes padló hullámzó forgását kihasználva önmagukban forognak a menet során. Minden gondolát pneumatikus fékkel szereltek fel, hogy az utasok biztonságosan fel- és le tudjanak szállni. Az összes elektromos és pneumatikus berendezést a pálya közepén szerelik össze, ahol a központi rotor van rögzítve. A körhinta központja egy négyzet alakú szerkezetből áll, amelyet az alaphoz kell csavarozni. A kocsik karosszériája üvegszálas anyagból készül. A hullámvasút 7 váltóáramú, önfékező hajtóműmotor segítségével mozog, amelyeket egy frekvenciavezérlő vezérel.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális karokkal (söprőkarokkal) kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsik a centrifugális erő hatására a menet közbeni forgás során kilengenek. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve Az elektronikusan működtetett világítás kabócákból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból (2. osztály) készül, a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból. A kocsi egy, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóműves motorok segítségével mozog.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely a központi test négyzet alakú szerkezetéhez kapcsolódik, amely a központi forgórészt hordozza, és amely az összes elektromos és pneumatikus berendezést tartalmazza. A teljes szerkezet tűzihorganyzott, kivéve a központi rotor és a radiális karok kivételével. A kocsikat megközelítő lábtáblák csúszásgátló alumínium taposólemezből állnak. A lábtáblák külső kerülete mentén kerítések vannak elhelyezve (rozsdamentes acél). Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. Tizenhat kocsi fut a sín mentén, amelyek radiális karok (sweepek) segítségével kapcsolódnak egy központi rotorhoz. A kocsik forgás közben a centrifugális erő hatására kilengenek, és a be- és kirakodáskor pneumatikus működtetésű fék stabilizálja őket. A kocsik mozgását egy frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor végzi.

Árajánlat kérése

Hasonló termékeket értékesít vagy gyárt?

Regisztráljon az europages oldalakra és hivatkozzon termékeire

Hozzá a cégemet
Szűrök

A keresés eredménye

Elektromos berendezések - Import export

Találatok száma

6 Termék

Vállalattipus