• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • installations

A keresés eredménye

Installations - Import export

Németország

A Europages által hitelesítve

1978-ban a Ralph Schöpp KG volt az első gyártó, amely sima velúrfelületet gyártott fedett teniszpályára - azóta több mint 2000 velúrpályát építettek be. Az ez idő alatt szerzett tapasztalat lehetővé teszi számunkra, hogy ma egy igazán tökéletes terméket kínáljunk Önnek - a SCHÖPP®-Classic-ot. Az 1000 g/m2 fonalsúly és a 244 000 pattanás/m2 bolyhosűrűség olyan felületi minőséget garantál, amelyet a sportfunkcionalitás és a tartósság tekintetében már nem lehet felülmúlni. sportos, gyors labdapattanás a komfort változatban magas gumielaszticitás jó minősítési komforttal várható élettartam kb. 15 év a használat intenzitásától függően elegáns, kényelmes velúr megjelenés

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

1999 óta a labdafogó függönyöket is házon belül gyártjuk, amelyek tökéletesen illeszkednek a kéttónusú teniszfelület színeihez, és új külsőt kölcsönöznek egy régi teniszcsarnoknak. A labdafogó függönyöket gyárunkban kiváló minőségű poliészterszövetből (B1 tűzvédelmi osztály) szabjuk méretre. A függönyöket acélkábelre szerelt kampókkal akasztjuk fel. Teniszcsarnokának felújítása kétszínű teniszfelülettel és labdafogó függönyökkel a hátsó ereszfalakon - és szükség esetén a nyeregfalakon - lehetőséget ad arra, hogy teljesen új színkoncepciókat valósítson meg, és a csarnok új, figyelemfelkeltő megjelenésével felhívja ügyfelei figyelmét a felújítási intézkedésekre. A funkcionalitás és a jó megjelenés mellett a gömbfogó függönyök akusztikai és hőszigetelési előnyöket is kínálnak.

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

A nagyon kényelmes teniszfelületeink (pontrugalmasság) és a rugózott padlóaljzat (felületrugalmasság) kombinációja minden bizonnyal maximális erőcsökkentést biztosít! A csarnoküzemeltetők hirdethetik, hogy az általuk választott sportpadló a maximumot nyújtja az ízületvédelem és az erőcsökkentés szempontjából! Másrészt a rugós padló csak akkor fejti ki a kényelmét, ha nagy a mozgás. Azok a játékosok, akik csak keveset mozognak, ezért nem éreznek többletkomfortot! A labdapattogás (laposabb) és az általános játékviselkedés (pl. akusztika) szempontjából a rugós padló ízlés kérdése. A játékosok azonban általában gyorsan hozzászoknak a megváltozott játékkörülményekhez. A kompakt rugós padlót a meglévő teniszpadló burkolatára is fel lehet fektetni, feltéve, hogy a felület sík. A régi padlóburkolatot nem kell eltávolítani és megsemmisíteni! Ha a felületet fel kell újítani, a ragasztott teniszpadló eltávolítható.

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

Polimer bevonat - úttörő bevonatolási technológia A teniszpadlóink komfort változata maximális rugalmasságot kínál a 400 g-os PES elasztikus gyapjúval ellátott polimer bevonatnak köszönhetően. A 2 mm vastag rugalmas gyapjúréteg további játékkomfortot biztosít - úgy jársz, mintha a felhőkön járnál! A 2011 óta használt elasztikus vlies polimerbevonat különlegessége azonban nem is az elasztikus vlies, amelyet 1994 óta kínálunk komfort alátétként, hanem a 2011-ben bevezetett, teljesen új polimerbevonatunk bevonási technológiája.

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

1999-ben a Schöpp-Sportboden GmbH piacra dobta a Slide minőséget, az első hurokszerkezetű textil teniszpadlót, amely abszolút termékinnováció volt a piacon. A felületek ezen generációjának forradalmi előnye az volt, hogy a profilozott teniszcipővel való játékhoz szükséges nagyobb mennyiségű granulátumot a hangsúlyos hurokszerkezetnek köszönhetően sokkal jobban megtartja. A markáns gumiszerkezet egyenletes siklási viselkedést biztosít profilozott cipővel való játék esetén! 2010-ben továbbfejlesztettük a strukturált hurok szemcsés felületünk szerkezetét. Az új halszálkás szerkezetű Winner-t különösen durva szerkezet jellemzi a még tartósabb, egyenletesebb szemcseeloszlás és a labda nagyon homokszerű pattogási tulajdonságai érdekében. A SCHÖPP® Winner 1000 g/m2 és 256 000 N/m2 fonalszámmal, amely kb. 1000 Slide és Winner pályán bizonyított, a SCHÖPP® Winner rendkívül jó minőségű tufaszerkezetű.

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

A korábban használt csúszófelületeknek számos gyenge pontja volt, ami a felhasznált szemcséknek tudható be: A kvarchomok túl kemény, és nagyon gyorsan tönkreteszi az alapburkolatot, míg a különböző gumigranulátumok túl puhák és túlságosan egyenetlen alakúak, így azok viszont viszonylag gyorsan felaprózódnak. Mindkét csúszóközeg ellentmondásos a keletkező por miatt, és olyan kellemetlen mellékhatásokkal jár, mint a légzési nehézségek, a ruházat elszíneződése és a teniszcsarnokban és a szociális helyiségekben végzett rengeteg takarítási munka. Egy új gyártási eljárás jelentős előrelépést tett lehetővé: a Perfect-Glide teniszgranulátumot nem egy gumitömbből őrlik, mint a hagyományos granulátumot, hanem egy extruder segítségével szálakká fonják, majd egy hűtőfürdőben meghatározott hosszúságúra vágják. Ez az eljárás lehetővé teszi a finom, pormentes extruder mikrogranulátum gyártását egy új, optimalizált lencseformában.

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

1994 óta mintegy 2000 pályán telepítettünk SCHÖPP® Allround strukturált velúrburkolatot. Perfect Glide extruder granulátumunkkal és anélkül is játszható, ajánlott futófelület nélküli teniszcipővel. Sokoldalúsága és nagyon "őszinte" labdapattogási tulajdonságai miatt a játékosok minden osztálya egyformán nagyra értékeli. Ezt a terméket 1994 és 1998 között 750 g/qm mennyiségben gyártották. Azóta az 1000 g/qm-es halomsúly is bizonyított. Kérésre azonban a fonalsúly 1250 vagy 1400 g/m2-re növelhető. Ezáltal a szövet felülete még tömörebbé és tartósabbá válik. Ami itt különösen fontos, hogy a nagyobb fonalbetét-súly nagyobb, akár 300 000 pattanás/négyzetméteres bolyhosűrűséget eredményez, és csak kis mértékben nagyobb bolyhos magasságot, ami negatív hatással lenne a labda pattogási viselkedésére! A nagyobb fonalbetét-súly semmiképpen sem helyettesíti a mi rendkívül rugalmas, töltőanyag-mentes polimer bevonatunkat!

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

A szövethátlapok új generációja Miután a szőnyeg alapanyagát a megrendelő által kívánt színre tuftazták és festették, a teniszpadló a szükséges szőnyegkötést és stabilitást a hátlapi bevonattal kapja meg. A klasszikus latexbevonatnál a fonalkötés és a textil másodlagos hátlappal (action back) történő bevonás nagymértékben krétával töltött latexdiszperzióval történik. Ez viszonylag nehézzé és merevvé teszi a szőnyeget. Ennél a bevonati technológiánál a rugalmasságot csak a fonalréteg adja, amely egyben a kopóréteg is. Ez azt jelenti, hogy a klasszikus szövött hátlappal ellátott teniszpadlók évről évre keményebbek lesznek, különösen a fő futófelületeken, amelyek a legnagyobb igénybevételnek vannak kitéve. Nincs fenntartható rugalmas réteg.

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

A klasszikus sima velúr padlóburkolat egészen az 1990-es évekig uralta a teljesítményorientált teniszfelületek piacát. Speciális teniszfonalból készült, 30-40 dtex (szálkeresztmetszet) vastagságú szálakkal. A teniszütők továbbfejlesztése az elmúlt 20 évben alapvetően megváltoztatta a teniszjátékot. Az ütők fejlődése lehetővé tette a szabadidős játékosok számára, hogy jelentősen felgyorsítsák a labdát. Ma a teniszfelületnek jobban le kell lassítania a labdát, és lehetővé kell tennie, hogy az magasabbra pattanjon. A teniszfelületekkel szemben támasztott megváltozott követelmények következtében a nagyon gyors klasszikus velúr a legtöbb országban szinte teljesen eltűnt a piacról. Másrészt a szerkezet nélküli és töltetlen felületet a teljesítményorientált teniszezők kedvelik. Ezt az ügyfélkört szem előtt tartva a Schöpp legújabb fejlesztése egy nagyon durva szálú, 200 dtex vastagságú, egyetlen szálból álló velúrburkolat!

Árajánlat kérése

Németország

A Europages által hitelesítve

A SCHÖPP®Pro-Bounce-hoz hasonlóan a SCHÖPP®-Champion is különösen durva és robusztus poliamid fonalból készül, 200 dtex vastagságú egyszálú szálból. A nagyobb, 6 mm-es bolyhos magasság és a kisebb szálsűrűség miatt a felület kevésbé agresszív, mint a "textil keménypályás" felület. A kényelmes SCHÖPP® Champion ezért elsősorban az amatőr és klubjátékosokat célozza meg. Labdapattanása lassú, hasonlóan a homokpályához. A topspin és a slice kissé lágyított. A nagyon robusztus felületszerkezetnek köszönhetően ez a felület szemcsék nélküli, profilozott teniszcipővel is játszható. Az opcionális, 400 g/ m2 Perfect Glide extrudált granulátumból álló granulátummal való kitöltéssel a SCHÖPP® Champion egy tűs, nem szőtt velúrra emlékeztet. A granulátumos töltettel ellátott velúr tűfilc padlóburkolatok már több évtizede bizonyítottak teniszpadlóburkolatként. Ezek a felületek 100 % polipropilénszálból készültek.

Árajánlat kérése

Kína

A Europages által hitelesítve

Beépített fejlett infravörös érzékelő, automatikusan rögzíti a telefont. Szerelje fel a szellőzőnyílásra vagy szerelje fel a műszerfalra a tapadókoronggal. 10 W-os gyorstöltés C típusú kábellel. Kompatibilis az összes Qi vezeték nélküli töltő funkcióval rendelkező mobiltelefonnal.

Árajánlat kérése

Magyarország

A Europages által hitelesítve

Mi segítünk! Az a munkánk, hogy átvizsgáljuk, megvalósítsuk és működtessük az IT infrastuktúrádat. Amikor ezt mondjuk, akkor a következőket értjük ez alatt: A teljes hálózati infrastruktúra megtervezése, felépítése és működtetése Aktív directory, exchange (vagy ezek nyílt forráskódú alternatíváinak) létrehozása és működtetése: Levelezés, naptár, hálózati file tárhely, hálózati nyomtatás, címtár, találkozók menedzsmentje Felhőmenedzsment Belső VOIP hálózatok installálása és működtetése Az adatok (honlapon és honlapon kívül) és a központi rendszerek (kolokációval, ha a fő lokációd nem használható) backupja Eszközkezelés Tudjuk, milyen nehéz a már jól ismert IT-s munkatársad lecserélése, de ez nem is feltétlenül szükséges. A legtöbb esetben együtt tudunk dolgozni vele és segítjük egymást abban, hogy a céged IT infrastruktúrája brillírozzon. Hadd segítsünk neked abban, hogy a sok fejfájást okozó IT-ból egy szinte láthatatlan és mégis brutálisan erős eszköz váljon!

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Galleon Race pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyeket radiális karok (sweepek) kötnek össze a központi forgórésszel. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. A járgányt 1, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor mozgatja.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 5 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 3 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A sínpálya nyitott pavilonból áll, ahol az automatikusan működtetett járművek (többszemélyes) az egymás melletti sínpályán közlekednek. Minden kocsi 2 vagy 4 utas befogadására alkalmas.Ezeket a járműveket úgy tervezték, hogy többszintes pályán lehessen közlekedni. A jármű festett acél alvázból áll. A hajtóegység a hátsó tengely kerekeihez csatlakoztatott egyenáramú hajtóműves motorból áll.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A sínpálya nyitott pavilonból áll, ahol az automatikusan működtetett járművek (többszemélyes) az egymás melletti sínpályán közlekednek. Minden kocsi 2 vagy 4 utas befogadására alkalmas.Ezeket a járműveket úgy tervezték, hogy többszintes pályán lehessen közlekedni. A jármű festett acél alvázból áll. A hajtóegység a hátsó tengely kerekeihez csatlakoztatott egyenáramú hajtóműves motorból áll.

Árajánlat kérése

Hasonló termékeket értékesít vagy gyárt?

Regisztráljon az europages oldalakra és hivatkozzon termékeire

Hozzá a cégemet

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A dark-ride egy zárt pavilonból áll, ahol az automatikusan működtetett járművek (több utas számára) a megfelelő sín mentén haladnak át az animációkkal és hangeffektusokkal kísért "ijesztő" jeleneten. Minden kocsi 2 utas befogadására alkalmas, és biztonsági övrudakkal van felszerelve, hogy az utasok a járművekben maradjanak működés közben.Ezt a Dark-Ride járművet úgy tervezték, hogy több szinten lehessen üzemeltetni. A jármű festett acél alvázból, lökhárítóprofillal körülvett, festett üvegszálas karosszériából áll. A hajtóegység a hátsó tengely kerekeihez csatlakoztatott egyenáramú hajtóműves motorból áll. A járművet az első kocsi és a két hátsó kerék (felfújt gumiabroncsok) tartja.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A hintakörhinta egy központi oszlop mentén emelkedő forgószerkezetből áll, amely három sor hintaszéket tart; a belső sorban 16 kétszemélyes szék található, egy felnőtt és egy gyermek elhelyezésére. Az egész szerkezet a központi oszlop kivételével tűzihorganyzott, és kézzel festett üvegszálas díszítőpanelekkel van borítva, amelyekre világítás van rögzítve. A lengőszékek és tartó láncaik rozsdamentes acélból készültek. A fedőtető lángálló vászonból készült. A forgást két önfékező váltóáramú motor végzi a tetején és egy váltóáramú motor a középső oszlop alján. Minden motort frekvenciavezérléssel vezérelnek, és az egész rendszert PLC-k működtetik.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bumper-car pavilon egy körülhatárolt acélplatformból és egy tetőszerkezetből áll, ahol az utasok egyénileg működtetik az elektromos meghajtású járműveket. Mindegyik autó 2 utas befogadására alkalmas, és felfújt gumi lökhárítóval van felszerelve a kerület körül. Az áramellátás az autóhoz az acél járdán és a tetőszerkezethez rögzített acélhálózaton keresztül történik (hagyományos áramfelvétel).A vezetési felületet a kerület mentén egy acél lökhárító szerkezet és egy alumíniumból készült, közeledő lábtábla határolja. Burkolati korlát is rendelkezésre áll. Az egész szerkezet tűzihorganyzott, a lábtartó pedig alumínium csúszásgátló lemezből készült. A fedőtető tűzálló vászonból készül.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az Ali kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítókkal szerelték fel, amelyeket kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon házi szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 40-70 Volt változó feszültséggel működik Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az Ali kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítókkal szerelték fel, amelyeket kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon házi szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 40-70 Volt változó feszültséggel működik Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az Ali kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítókkal szerelték fel, amelyeket kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon házi szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 40-70 Volt változó feszültséggel működik Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon "Midi" lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profillal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az AII kocsikat a teljes kerületükön felfújt gumiból készült lökhárítóval szerelték fel, amelyet kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egy felnőtt és egy gyermek befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon saját gyártású, szabadalmaztatott, tengelykapcsoló nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 40-70 Volt változó feszültséggel működik. Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az AII kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítóval szerelték fel, amelyet kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon saját gyártású, szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 60-11O Volt változó feszültséggel működik. Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az AII kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítóval szerelték fel, amelyet kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon saját gyártású, szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 60-11O Volt változó feszültséggel működik. Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az AII kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítóval szerelték fel, amelyet kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon házi szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 60-11O Volt változó feszültséggel működik. Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Bertazzon lökhárítós kocsikat úgy tervezték, hogy a burkolati lökhárító profilokkal körülvett acél járdaszakaszon működjenek. Az AII kocsikat a kerületükön körös-körül felfújt gumiból készült lökhárítóval szerelték fel, amelyet kifejezetten a járművek közötti és a védőburkolattal való ütközések csökkentésére terveztek. Ezek a járművek egyenként két utas befogadására alkalmasak, és rögzített biztonsági övekkel vannak felszerelve. A hajtóegység a Bertazzon saját gyártású, szabadalmaztatott, kuplung nélküli egyenáramú motorjából áll, amely 60-11O Volt változó feszültséggel működik. Alacsony feszültségű motor is rendelkezésre áll a "Padlóerő-felvételi" berendezésekhez.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

Duplafedeles lovas körhinta a 18. századi divat szerint. A körhinta egy tűzihorganyzott forgószerkezetből áll, amelyet egy központi oszlop tart, és kézzel díszített üvegszálas panelek borítanak, amelyekre világítás van rögzítve. A két egymás fölött elhelyezkedő padlószerkezetet a tetőre függesztett rudak segítségével függesztik fel a földről, a padlófelület pedig átlátszó bevonatú, tömör keményfa lapokból áll. A második emeletre két lépcsőházon keresztül lehet feljutni. A hajtóegység a központi oszlopra szerelt és elektronikusan vezérelt váltóáramú önfékező hajtóműves motorból áll. Az összes ugráló lovat és a hintaszekeret a mennyezeten elhelyezett golyóscsapágyazott forgattyús tengelyek mozgatják.

Árajánlat kérése

Ajánlatkérések

Hozzon létre egy kérelmet, és több árajánlatot fog kapni ellenőrzött beszállítóktól.

  • Csak kapcsolódó beszállítók
  • Adatvédelmi előírásoknak megfelelő
  • 100% ingyenes